Lees hier het laatste nieuws.

Manuele therapie bij duizeligheids- klachten

Duizeligheid kan vervelende klachten veroorzaken. Veel mensen ervaren wel eens een gevoel van draaierigheid of een licht gevoel in het hoofd. Lees meer over duizeligheid en wat onze praktijk voor u kan betekenen.

Fysiotherapie bij een slijmbeurs-ontsteking in de schouder

Een actieve leefstijl is voor veel mensen belangrijk. Voldoende beweging is hier voor velen een essentieel onderdeel van. Helaas kan u hierin soms belemmerd worden door lichamelijke kwaaltjes.

Dry Needling als extra ondersteuning tijdens een fysiotherapeutische behandeling

Dry needling is een zeer effectieve toevoeging voor een fysiotherapeutische behandeling waarbij verharde spieren worden aangepakt.

Een einde aan rugklachten door thuiswerken met de McKenzie methode

Tegenwoordig krijgen steeds meer mensen te maken met rugklachten door het vele thuiswerken. Gemiddeld zit iemand zo’n acht uur per dag achter een bureau.

Wanneer kan ik beter bij een fysiotherapeut of manueel therapeut terecht?

Mensen maken de hele dag gebruik van hun bewegingsapparaat. Met het bewegingsapparaat bedoelen we de delen van het lichaam die betrokken zijn bij beweging.

Beter resultaat door het combineren van fysiotherapie en manuele therapie bij langdurige hoofdpijnklachten

Heeft u last van regelmatig opspelende hoofdpijn? Hoofdpijn is een van de meest voorkomende medische klachten.

Manuele therapie in de regio Noordwijk

Spieren, botten, gewrichten en banden maken het, samen met uw zenuwstelsel, mogelijk dat u kunt bewegen. Deze componenten werken nauw samen en alle delen van het lichaam zijn als een keten aan elkaar verbonden.

Fysiotherapie bij een beknelde zenuw in de rug

Zenuwen zijn heel belangrijk bij het overbrengen van informatie. Zenuwen spelen dan ook een rol bij zowel motorische als sensorische processen.

Oefentherapie bij chronische hyperventilatie

Bij hyperventilatie is de ademhaling verhoogd. Er is dus te veel ventilatie, waardoor klachten ontstaan. Hyperventilatie komt in twee vormen voor: acuut en chronisch.

Fysiotherapie bij ischias klachten

Rugpijn, het is een veelvoorkomende klacht bij heel veel mensen. Het kan een groot effect hebben op hoe iemand leeft. Als de pijn heel heftig is kan dit zelfs betekenen dat iemand door de rugklachten minder actief zal deelnemen aan de maatschappij.